Uusi viikko alkoi sateen ropistessa mutta eiköhän se aurinko ala pian myös paistamaan.☀️ Iloa jokaiselle uuteen viikkoon! ???? Näiden omena-vaniljapullien resepti löytyy blogin reseptiarkistosta. ???????????? . . . . . . #uusiviikko #omenapulla #omenavani
by kermaruusu 6 years ago | via Instagram



Quando dão voz a saúde ???? Foi um sábado de emoções! ❤️ #ceciliabezerra #ativitahumanitaria #abutres #instagood #tbt #sabado #saude
by ceciliabezerraoficial 8 years ago | via Instagram