Gedaan met de congé, we zijn weer open op de normale uren en we hebben een nieuwe eetkaart.
Italiaanse maand was een fijne afwisseling maar nu keren we terug naar het gewone systeem, met onder andere dit nieuw gerechtje;
zomerse groentenstoemp met gegril
(???????? ????) ???????? Nachos koronás Mint a Moziban Burger a @don.pepe kínálatában hónap végéig! ???? Link a bióban! ???????? Amazing Mexican burger with a nachos crown, worst trying! ????
Say hello to this amazing burger with tomatoe sauce, mozzarella, bacon, fried onion and Angus beef ????
Presenting you The Burger Room:
Oh hi burger! ????????
I did not eat her! It's not true! It's ????????! I did not eat her! I did noooot. ????
Ahahha, what a burger story Mark!
You're tearing me apart diet!!! ????
????????????