Que us ha semblat el programa?
Nosaltres acabem aquest viatge pel cel d'Igualada i la Conca d’Òdena amb aquesta imatge dels protagonistes del #GlobusSondaTV3 d'avui. ????
.
Avui hem volat més acompanyats que mai amb el Miquel i l’Angel de @globuskontiki
E esse tempinho de início de verão ehn!
初夏の季節が一番好き!