Pienenpieniä syysjuttuja! ????????✨ (Oranssinpunainen langanjämä oli ihanan syksyinen, onneksi siitä sai justiin tikuteltua minisukat ja -lapaset!) Mää niin odotan kuulaita aamuja, värikkäitä lehtiä, omppupiirakoita, vesilammikoita, kumppareita, hämärtyvi
by sunnuntaijuttuja 6 years ago | via Instagram


#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram