???? ???? ????El dilluns 26 ens enlairem a la #PlanadeVic ???? ???? ????
.
Zona perfecta per la nostra aventura, ja que és una de les zones més enclotades de Catalunya i, per tant, ens protegirà dels vents... Us deixem un tastet
Recordeu!!! ????Ens enlai
E esse tempinho de início de verão ehn!
初夏の季節が一番好き!