Denna färg gjorde jag (Terese) i början av sommaren. Visst blev hon fin? Har handmålat slingor och tonat allt i en mustig brun! Sedan en nyansering på allt efter det! Hoppas ni gillar det! @huvudjagarterese . . . . . #wellalife #wellanordic #handpaintedha
by huvudjagarna 6 years ago | via Instagram