Perjantaina oli hieno meno loppuunmyydyssä Musiikkitalossa. ???????????? Lavalla olivat nimittäin Vantaan viihdeorkesterin, alumnimme Ringa Mannerin, Saimaan ja Pyhimyksen ohella myös Vaskiksen kamarikuoro ja tyttökuoro! ????@teemuratinen #vaskivuorenluk
by vaskivuori 6 years ago | via Instagram