Bersemangat memasak arini..
ada ketupat segera belen raya aji ritu..rebus kasi habis..
akak buat rendang daging..serunding kelapa
dan gengkan dengan Sambal hitam berhantu dari @fizz_rid ..
sedap pulak ketupat bila cicah dengan sambal hitam..
.
.
Korang y
【Train Hostel 北斗星】
なんだか暖かい時間も増えてまいりました馬喰町でございます。
・
・
・
TrainHostel北斗星に新たなアイドルの誕生です????
・
・
・
なんだろう…
癒される。。
・
・
・
だんだん髪が伸びていくそうです????
・
・
・
フロントにて皆様のお越しをお待ちしております????
#トレインホステル北斗星 #Rproject #tokyo #東京 #馬喰町 #日本橋 #travel #train #北斗星 #hokutosei #寝台列車 #ブルートレ