Makanan tradisi orang pahang nie dah pamess sangat..
sebut jew sambal hitam orang dh dpt bygkan ramuan utama yang digunakan..
Sesuai dijadikan lauk tambahan..simpan kt umh satu peket..bila x de lauk boleh goreng telo dan gengkan dengan sambal itam..dah cu
【Train Hostel 北斗星】
なんだか暖かい時間も増えてまいりました馬喰町でございます。
・
・
・
TrainHostel北斗星に新たなアイドルの誕生です????
・
・
・
なんだろう…
癒される。。
・
・
・
だんだん髪が伸びていくそうです????
・
・
・
フロントにて皆様のお越しをお待ちしております????
#トレインホステル北斗星 #Rproject #tokyo #東京 #馬喰町 #日本橋 #travel #train #北斗星 #hokutosei #寝台列車 #ブルートレ