Treenipäivä koitti taas. Tänään tehtiin rataa. Rata oli tänään pitkä, joten tehtiin kahdessa osassa. Ensimmäinen osa radasta meni todella hyvin. Ava seurasi paremmin kuin koskaan radalla! Toinen osa radasta ei mennyt ihan niin hyvin, mutta kuitenkin ihan
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram