敦賀出張所です。実家には三女がもらってきたウサギ????のモフがいます。ボールにぶつかって転んだり元気一杯です。長女はウサギが苦手ですが、部屋で放すとなぜか長女の所に寄っていきます????
続陸上話...その長女は、先日、近畿選手権に出場。死の組で予選敗退。長女よりもタイムの遅い違う組の選手が決勝に進む事態に...笑。でも良い経験でした。今シーズンのトラックは、9末の姫路選手権で終了です。ご声援頂いた方々、有難う御座いました。
#就職 #大学生 #ウサギ #インターハイ #インカレ #800M #1500M #ウサギ #
Tomorrow night our fountains flowing with strawberry chocolate ????????
.
Plus
Wagyu roast beef with mustard rub
Yorkshire puddings
Paella catalane
Macaroni al formaggio pasta
Seared Swordfish
Antipasti salami and smoked salmon
Pad Thai
Chicken tikka
Breakfast of champions!
Correction, buffet breakfast of champions!
.
• Crispy Bacon
• Eggs made to order
• Grilled sausages
• Hash Browns
• Pancakes made to order
• Ice Cream
• Toast
• Chocolate Fountain
• Seasonal Fruit
• Cereals
• Yogurt
• Crossiants
•
Orthodox Easter lunch has sold out
Book now for dinner tomorrow night
.
Greek lamb souvlaki
Greek-style double cook lamb shoulder
Grain salad, Persian fetta, pomegranate
Eggplant and lamb moussaka
Greek-style grilled chicken
Roasted wagyu with onion grav