敦賀出張所です。実家には三女がもらってきたウサギ????のモフがいます。ボールにぶつかって転んだり元気一杯です。長女はウサギが苦手ですが、部屋で放すとなぜか長女の所に寄っていきます???? 続陸上話...その長女は、先日、近畿選手権に出場。死の組で予選敗退。長女よりもタイムの遅い違う組の選手が決勝に進む事態に...笑。でも良い経験でした。今シーズンのトラックは、9末の姫路選手権で終了です。ご声援頂いた方々、有難う御座いました。 #就職 #大学生 #ウサギ #インターハイ #インカレ #800M #1500M #ウサギ #
by seibugomu.seibu 6 years ago | via Instagram

Tomorrow night our fountains flowing with strawberry chocolate ???????? . Plus Wagyu roast beef with mustard rub Yorkshire puddings Paella catalane Macaroni al formaggio pasta Seared Swordfish Antipasti salami and smoked salmon Pad Thai Chicken tikka
by melbarestaurant 8 years ago | via Instagram

Breakfast of champions! Correction, buffet breakfast of champions! . • Crispy Bacon • Eggs made to order • Grilled sausages • Hash Browns • Pancakes made to order • Ice Cream • Toast • Chocolate Fountain • Seasonal Fruit • Cereals • Yogurt • Crossiants •
by melbarestaurant 8 years ago | via Instagram

Orthodox Easter lunch has sold out Book now for dinner tomorrow night . Greek lamb souvlaki Greek-style double cook lamb shoulder Grain salad, Persian fetta, pomegranate Eggplant and lamb moussaka Greek-style grilled chicken Roasted wagyu with onion grav
by melbarestaurant 8 years ago | via Instagram