Tänään tehtiin treeneissä haastavaa seuruu ja takapäänkäyttö rataa. Meillä meni tänään niin hyvin, että en ollut uskoa. On siitä kyllä tullut taitava! Ainoa, mikä oli vielä haasteellinen on askel oikealle. Sitä tehtiin vielä erikseen ja sekin lähti eteenp
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram