Tänään oltiin rally-tokon epävirallisissa kisoissa. Avoimen luokan rataa tehtiin vielä vaikka olisi ollut ihan kiva kokeilla jo voittajaakin. Avoimessa luokassa tuomarina oli Minna Hillebrand. Meidän tulos oli 99/100p ja 2. sija. Taitava pieni aussie! ???
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram