A small DIY project with our fireplace (swipe left to see the before picture!). Takan puinen värinen kehikko on ärsyttänyt jo vuosia mutta en ole ikinä uskaltautunut maalaamaan sitä koska pelkäsin pilaavani sen. Noh, nyt täytyy todeta että voi kun olisin
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????