Palasaippuassa on jotain nostalgista, kun pesen käsiä, pesen ne jotenkin enemmän ajatuksella ja läsnä. Pidän tärkeänä myös saippuan tuoksua, meidän saippuassa tuoksuu syreeni ???? Tuoksu tuo mieleen mummolan kesäpäivät. Toki meille on tärkeää myös saippua
by maja.decorshop 6 years ago | via Instagram


Be cool, be pandastic! ???? buy now! Available in my redbubble store. Link in bio! . . #panda #bear #pandabear #bamboo #green #pandastic #cool #summer #school #design #derg #moda #homedecor #homedecoration #pillow #drawstringbag #bag #girl #instagood #in
by derg6 8 years ago | via Instagram

Be cool, be pandastic! ???? buy now! Available in my redbubble store. Link in bio! . . #panda #bear #pandabear #bamboo #green #pandastic #cool #summer #school #design #derg #totebag #bags #bag #phonecase #travelmug #accessories #girl #instagood #instacoo
by derg6 8 years ago | via Instagram