Meillä säilytetään käyttöastiat esillä erilaisissa hyllyissä ja keittiön tasoilla. Siihen ne on helppo tiskauksen jälkeen nostaa ja lastenkin (sekä lyhyiden henkilöiden, öhöm) ottaa käyttöön kun tarvitaan. Joskus arkiset asiat näyttää kivalta, vaikka käyt
by palanutta_siirappia 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram