”Sä oot tosi rohkee. Ja sit sä innostut helposti ja innostat samalla muitakin – joittenkin mielestä vähän liikaakin. Vaiks, mun mielest sä oot aika hauska.” – Karolina Sano säkin itsellesi ihanasti! ???? Jaa kauniit sanasi muiden iloksi osoitteessa fourr
by fourreasonsofficial 6 years ago | via Instagram