Tänään taas treenattiin. Pieniä radan pätkiä oli tänään luvassa. Ensimmäinen juosten, toinen pelkkiä voi-mes puolenvaihtoja ja kolmas oli avo radan pätkä. Hyvä treeni saatiin tästä. Haastavimmat oli kaksi ensimmäistä. Niistäkin selvittiin kuitenkin suht o
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram