Today is the day!! “La memoria di Babel”, Aterzo capitolo della serie “L’Attraversaspecchi” è in libreria, eccovi un assaggio della mia recensione che trovate da ieri sul blog:
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
“L'Attraversaspecchi è una serie che mi piace definire "visionaria"
Oftentimes, it takes us buckets of tears, sweat and (literally) blood before we achieve what we want in life. But so long as it means waking up the next day to a morning as majestic and picturesque as this, I would not mind fighting till I shed the last b