On se vaan niin nätti! ❤ Tänään käytiin luontopolulla. Tässä laavulla pidettiin kuvauksen mittainen tauko. Ihanasti satoi lunta. Pitkään aikaan ei ole tullut otettua tällaista kuvaa, mutta nyt tuli sopiva hetki. Kuva onnistuikin suht hyvin. Yksin kuvaill
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram