Är så glad och tacksam (nästan jämt) för att kunna amma. Men nu ska vi sluta nattamma efter att varje natt i ett år ha vaknat mellan 1-10 gånger. Många av dem halvt men ändå. Vem är jag ens när jag sovit en hel natt? Hur kommer detta gå? Alla...
by yohannaafskovde 6 years ago | via Instagram

Oioi pessoal! Tudo bem com vocês? O blog Diário do Luiz está de volta e agora é pra valer! Link na bio! #blogger #blog #fashion #style #bloggers #fashionblogger #instagood #bloggerstyle #blogging #blogger_de #blogs #love #blogpost #bloggerlife #blogueiras
by diariodoluiz 8 years ago | via Instagram

Saber encontrar a alegria na alegria dos outros, é o segredo da felicidade. ????❤???????????????????? #tagforlikes #love #follow #followme #fashion #happy #me #cute #beautiful #photooftheday #instagood #style #life #nature #likeforlike # #photography #inst
by diariodoluiz 8 years ago | via Instagram