Tänään rally-toko kisapäivä. Rata meni loistavasti. Tuomaria säikähti yhdessä kohtaa, mutta hyvin pystyi jatkamaan! Tuloksena meille 99p, 2. sija ja RTK2. Voittaja kutsuu! #australianpaimenkoira #australianshepherd #aussieshepherd #aussie #bluemerle  #aus
by avaussie 6 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram