Höstpynt ???? Tycker om att dekorera eldstaden - sen till jul har jag ofta lite gran eller enris här. För övrigt är det skönt att ha en eldstad. Vårt hus är från 20-talet och det finns inga kakelugnar. Det är en liten dröm jag har att någon gång äga en...
by colorelles 6 years ago | via Instagram