.
????????GOOD EVENING????????
.
.
昼夜の寒暖差もありますが、体調崩されてないでしょうか❓
.
暗くなるのも早くなり冬の訪れを感じますね。なんだか寂しいです。
.
.
寒くなったら是非温まりにきてくださいね。
.
.
本日もスシガールスタッフ一同お待ちしています❕
.
.
.
Hi.We are the Sushi girl.
.
We offer authentic Edo-style sushi, Japanese Sake, selected domesticall
Finally moved into our new home today and i prepared our first dinner here!
While i was in the midst of cooking, he suddenly asked me if I got wash the rice before putting in the cooker. Hahaha. I said “虽然我不是wife material 可是不至于不懂米是要洗的” ????
Happy that d