Hola, bookworms!???? ¿Qué andan leyendo? Yo tengo ganas de empezar Red Hill de Jamie McGuire. ¿Lo leyeron? ¿Qué les pareció????? • • "We all pretended it would get better, but the unspoken truth is always louder than the stories we tell." • • • • #book #
by smellslikereaderspirit 8 years ago | via Instagram


相信自己在國外支援⛵️ #護士節真快樂 #宜蘭縣運動會 #帆船 #sailboat #yolo #instagood #instalike #photooftheday #picoftheday #tagforlike #like #beautiful #taiwam #yilan
by smilebenjean 8 years ago | via Instagram