約3年ぶりにロボスのエチュード第一番。 本当に久しぶりだから指使い忘れてる部分があって反省、、、あーやりたい曲がありすぎる。でもやっぱりそれが自分の悪い癖。1つの曲を丁寧に、じっくり向き合わなきゃなぁ。 ロボスのエチュードはなんていうかロックの部分も感じるこの頃。 #ロボス #エチュード #第1番 #もはや #ロック #早朝練 #5時30分くらい #目覚めちゃった
by kaitokatayama 8 years ago | via Instagram

‪Vegas soon! #ZorkFest soon! I know what I’ll be drinking LHR-LAS ???? , what about you? Tell us your inflight to #Vegas cocktail ???? of choice. #LasVegas #cocktail #AvGeek #PaxEx #champagne #LPGS #foodie #travel #casino#instatravel #instatravel #insta
by travelzork 8 years ago | via Instagram

▶️Buy now ????????Podcasters After Dark!????Sat, May 26th in ????VEGAS???? Sponsored by The Bettor Life features LIVE PODCASTS with @vitalvegas , You Can Bet on That, TravelFanboy intro by Vegas Confessions Podcast and Vegas Untz DJ'ing for the night!
by travelzork 8 years ago | via Instagram