Mis queridos habitantes de estos lares, hoy os traigo la recomendación de una trilogía que me gustó muchísimo. Es una distopía con aventuras y romance. Os dejo la sinopsis del primer libro: Desde que estaba fuera habia sobrevivido a una tormenta de éter
by lady.turquesa 8 years ago | via Instagram

Oh my, Strawberry Pie!! ???????? This fresh strawberry pie is the epitome of summer desserts right here! So I am just over here chowing on pie instead of dinner. Let’s see...it has fruit and the crust is like bread so I am totally good! ???? ????The pie
by a.firemans.wife 8 years ago | via Instagram