#keskiviikkoklassikko’na Ernest Hemingwayn Vanhus ja meri. Selkeitä lauseita, vähäeleistä kerrontaa, hienoa luonnon kuvausta. Pidin enemmän nyt kuin kymmenen vuotta sitten. Sopii #kirjojaulapalta-haasteeseen! Lisää kirjasta blogissa. #linkkiprofiilissa #e
by kirjakimara 8 years ago | via Instagram



#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram