Undersköna Blomster i vårlig och härlig bild från @fruforglemmegei ????. Den allra finaste tiden på året är Nu och de finaste buketter går att plocka direkt från naturen och hagen/trädgården. Jag, jag bara njuuuter ???? . . . . . . . #designemmasjodin .
by designemmasjodin 8 years ago | via Instagram