G R A T U L E R E R med D A G E N ???????? ???????? ???????? - Tenk at nå er dagen her som vi har lengtet etter. En av de fineste dagene i året, også værmessig i #Sandnes - #Hipphipphurra #Hurrafor17mai #Norgesnasjonaldag #Syttendemai #Gratulerermeddagen
by frk_hege 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram