Sekarang kalo nak cari buffet harga bawah RM30 memang susah nak jumpa kan. Ni hahhh mama nak bagitau dekat @b.luecafe menawarkan buffet Ramadan dengan hidangan western yang cukup enak dan sedap!! ????
.
Mana nak cari hidangan western dengan harga seorang
???? #VBF18 Partner Announcement ????
The Vienna Boylesque Festival loves tradition, and a traditional #italian pizza shop around the corner even more. Thank god for their 1 meter #pizza ???? @la_pausa_vienna????- size does matter????
“The Vienna Boylesqu