Kesä.. kuinka paljon voikaan ihminen tästä nauttia.. ???????? ☀️❤️ Pitkän ja pimeän talven aikana tuli pohdittua tätä elämää ja mitä siltä haluaa. Haluaisiko sitä voida todeta sitten aikanaan tämän matkan päätteeksi ”hitto, olipahan hyvä reissu!” vai jäis
by iitus_ 8 years ago | via Instagram


#Sunday - Winding down by running ????????‍♀️, people watching and sunset viewing ???? #metime #sunset #sunsetphotography
by firstl0ve88 8 years ago | via Instagram