Keittiöön on taas ajautunut kaikenlaista. Mutta voi miten rakastankaan aamiaisen lisäksi sitä hetkeä aamupalan jälkeen, kun astiat on vielä korjaamatta ja tunnelma on pysähtyneen rauhallinen. Tästä se päivä alkaa ☀️ Kivaa lauantaita! #GM #saturday #mornin
Just my Double Easter Ham Sandwich with 2x slices of ham, horseradish and some egg. ????
5x beef
5x cheddar
5x bacon
5x joy
????????????????