Hän on kyllä niin siisti tyyppi. Parasta saada tehdä töitä just nyt just tän pikkupomon kanssa. Kohta pakataan reput ja lähdetään Nuuksioon eräretkeilemään. Tai ainakin retkeilemään. Telttailukesää suunnitellessa. #babyinthehouse #fosterfamily #living #w
by outiilona_ 8 years ago | via Instagram