Aurinko hellii Senaatintorin sitsikansaa - tästä ei voisi enää juhlat paljoa parantua! Hauskaa iltaa sekä sitsaajille että kaikille muillekin opiskelijoille! #torillasitsataan #hyy150 #osakunnat375
by humanisticum 8 years ago | via Instagram