@Regrann from @2irin_ - 인스타에 EVO 만 뜨고,
EVO 만 스티커 붙이시길래.. NRG인 저도 스티커 한번 붙여봤습니다.
겹치는 스티커들 뿐이라,
미흡하지만 한올 한올~~~ 요즘 스키를 못타 우울해하는 나에게
화투로 돈을 잃고 가신
@mmj_p913 @hogyu_hogyu
감사드리며, 일용할 양식을 주신것에
감사드리며, 향기로운 캔들에
감사드리며, 새벽 4시까지 진상부리신거에
감사드립니다.
사랑합니다???? #aidevest #
Happy Sunday! ???? headed out on a photo shoot to capture some of my favorite Connecticut Front Doors for a blog post. The warmer weather has encouraged people to put out their planters - they’re all so gorgeous! ???? Also, I’ve been crushing on bandanas
I woke up at 5:30am (still adjusting to the time difference) and captured this Sedona Sunrise. We have a pretty spectacular view from our room, I am pinching myself that I get to wake up to this for the next few days. I loved the little yellow lights in t