Sommarkaffe med tårta i syrenbersån. Kan det bli mer underbart. Vinden fläktar lite, barnen leker barfota och dagarna är långa. Nu är den ljuva sommartiden kommen, Njut av dagen, lukta på alla blommor ???? Foto: @silje_paa_landet . . . . . . . . #designem
by designemmasjodin 8 years ago | via Instagram