おはようございます。????は10時からです。????お電話で取り置きします☎ 06 6875 6013???????????? 。。。 。。。 #ペストリー #クロワッサン #おやつ #あさごはん #コーヒー #パン #パン屋さん #パンスタグラム #千里丘 #吹田 #北摂 #北摂グルメ #大阪 #大阪パン屋 #大阪カレー #クッキングラム #デリスタグラマー #万博記念公園 #pastry #danishpastry #croissant #pastrychef #pastryelite #c
by pan_de_kiran_japan 8 years ago | via Instagram

~~we are so glad to have contributed to the change for a better nation. Always a great feeling to strive to achieve a better version of ourselves, every step of the way. To a better future, together, cheers!~~
by luminnej 8 years ago | via Instagram

Do the smart thing. ???????? We live in a time and age where we’re all so incredibly connected. ⚡️ Technology is amazing and it allows us to keep in touch with our friends an family just about everywhere, means you can take a panoramic photos with the tou
by pushdoctor 8 years ago | via Instagram