Um nascer do dia em São Rafael ???? Foto feita às 7h da manhã para ver como é o sol do outro lado... e quem me conhece sabe que eu não sou de acordar tão cedo! ???? . ???????? A sunrise shot. My friends know I don't like to wake...
by iamruiquinta 8 years ago | via Instagram

We are so proud of our logo! Do you like it as well? #venum #venumlogo #snakelogo #instagood #picoftheday #venumtraining #venumfight #fighter #staycool
by venumofficial 8 years ago | via Instagram

Set your goal and never stop working towards accomplishing it. Consistency is key #FightYourLimits #Venum #Logos #HongKong #TrainDirty #GetFit #VenumTraining #instacool #instagood
by venumofficial 8 years ago | via Instagram