昨日は北川先生が来て下さいました????❤️✨ 差し入れのシュークリームにみんな大騒ぎ????⤴️❤️✨ ありがとうございました????????✨ #北川先生 #美歯師 #インプラント #新宿院 #院長 #シュークリーム #ビアードパパ #ありがとうございます #ごちそうさまでした
Hi hi hello! ???????? I left for a while there to soak up all the Christmas spirit possible offline and off-phone. But I'm here today because this is important ???????? Cheese Balls, Three Ways. Make them for #NYE2016 and ring in the new year with a happy