På grund av ombyggnationer och stängd väg utanför butiken så kommer jag att hålla stängt fr o m sön 17/6 och öppnar åter igen i september. Jag har inte fått något datum av kommunen när dom kommer att öppna gatan igen så återkommer om detta. Denna vecka 5
by pionenorebro 8 years ago | via Instagram

Påskerester, lakriskuler og sjokoladekuler???? #råsjokolade #råkakao #økosjokolade #rawcacao #rawchocolate #superlivsstil #instadaily #instagood #photooftheday #instafood #suntsnop #nøttekuler #sjokoladekuler #økologisk #instafoodie #sunneresøtt
by anita_superlivsstil 8 years ago | via Instagram


These crazy bunnies are for my kids easter eggs, healthy and definitely unique???????????? #bunnies #cakepops #rawcakepops #easterbunnies #chocolate #rawchocolate #homemade #økosjokolade #økologisk #instafoodie #photooftheday #instagood #instadaily #insta
by anita_superlivsstil 8 years ago | via Instagram