GRATIS GLASS!!! Ja, tack???? Varje år sedan jag började jobba på högskolan så har hyresvärden bjudit på glass innan sommaren. Idag är det dags igen mellan kl.14-15 vid höghusets reception. Oansvarigt att missa detta???? #hogskolanihalmstad #högskolanihalms
by jobbarpahogskolanihalmstad 8 years ago | via Instagram

Soaking the weekend sun ☀️⠀
by royaltyforme 8 years ago | via Instagram


Friday mood and also because we have 20% off entire site! Use code THANKSMOM at checkout. ⠀ Shop on www.royaltyforme.com
by royaltyforme 8 years ago | via Instagram