Quaggiù ancora pioggia e fulmini ????️⛈️ma che voglia d'estate e di ????
Aspettiamo il caldo e la bella stagione???? con la TORTA CUORE DI PANNA preparata seguendo la ricetta delle mie amiche @impastandoaquattromani ❤️
Felice giornata amici????????
#cuore
Red makes me feel it's the day of hearts, but really for us moms, the most special day will be Mother's Day. Love surrounds us and inspires us to give love even more. Thanks to those who really make an effort to make moms feel special. Our hearts can acco