????" Gelukkig hangt er liefde in de lucht... En toen ik dit recorde dacht ik "Damn, dit is te soft" Maar het is waar, het is maar net hoe je het tilt Maak het je jezelf niet te zwaar, want volgens Insta heb je alles Maar hier hebben we mekaar...
by hoevedder 7 years ago | via Instagram