Täytin tänään 29 vuotta. ❤ Aika mahtavaa. Kirjoitan huomiseksi blogiin ajatuksia, mutta juuri nyt fiilis on hyvä. Ja hei, ne sanoo, että nelikymppisenä ihminen on onnellisimmillaan. Sitä kohti mennään. ???? Kuvasta kiitokset rakas ystävä @emilyana_arts #b
by bigmamashomeblog 7 years ago | via Instagram