Repost from @x_m_a_y_u_x @TopRankRepost #TopRankRepost ????
*
今年はいつもより桜が散るのが
早かった気がしますが夏は猛暑に
なるのかしら????
*
新入りの半袖ニットトップスは
私にしてはめずらしいブラック。
深めのVネックなので重たい印象に
ならずさらりと着られるかなと
思って選んでみました。
シンプルなので小物で遊べるし
使い回しが利きそう ☺︎
*
fifthは5周年で25%OFFクーポンを
発行中なので、狙っているアイテムが
ある方は
????BIG NEWS ????! I AM MOVING TO ISRAEL ???????? for the next 3-months!
•
I’m excited to be working on a content creation project with a wonderful faith-based organization there! It’s quite the new adventure for me, and I am beyond thankful for this exci
“Rejoice in the Lord always; again I will say, rejoice! Let your gentle spirit be known to all men. The Lord is near. Be anxious for nothing, but in everything by prayer and supplication with thanksgiving let your requests be made known to God. And the pe