Kesälomasta on takana jo yli puolet, enkä jaloista aikomuksistani huolimatta ole tehnyt blogille yhtikäs mitään. Alamittaiset työllistäjäni ovat onneksi lukeneet ahkerasti, ja Martti on suorittanut viikoittaisia ekskursioita lähikirjastoon. Yksi reissu vi
by hyllytonttu 7 years ago | via Instagram



Cool designs submitted by @jediquest! We have a page on our Customer Showcase displaying more of James’ amazing stuff! Be sure to check it out. . . . #silkscreen #silkscreenprint #silkscreenprinting #silkscreenprinting #silkscreenart #screenprinting #scre
by ezscreenprint 8 years ago | via Instagram