Teetä ja sympatiaa ???? Meille rantautui kesäflunssa ja maataan kaikki enemmän tai vähemmän voimattomana. En jaksa edes virkata, joten sukellan Herra Darcyn seurassa Pemberleyhin. Ties monettako kertaa luen Ylpeys ja ennakkoluuloa, mutta joka kerta se on
by ihan_oikea_blogi 7 years ago | via Instagram

Ensemble Nike ♥️???? Dispo dans ta boutique Hype???? 9 place René Goblet, Amiens???? #hype #amiens #insta #instagram #instagood #follow #followme #goodday #picoftheday #style #stylist #styleblogger #nike #adidas #asics #puma #lecoqsportif #thenorthface #f
by hypeamiens 8 years ago | via Instagram


Nike Air Max 97 x Sweat Kappa ???? Rendez-vous chez @hypeamiens ou sur thehypestore.com ! #nike #nikeshoes #airmax97 #nikeairmax #sneakers #sneakersaddict #kappa #hype #amiens #instagood
by hypeamiens 8 years ago | via Instagram