Το 'πε και το 'κανε! Και το κουμπί το πάτησε και μας ενημέρωνε καθημερινά στο δελτίο και την καλύτερη συντροφιά μας έκανε! Καλό καλοκαίρι! __________________ #Repost @tsapanidou (@get_repost) ・・・ Έτσι έκλεισε η τελευταία μου παρουσία στο @starchanneltv κ
by ipopgr 7 years ago | via Instagram