Kaksi päivää meni hikoillessa suti kädessä 30 asteessa, mutta se kannatti. Pergola ja portaat on nyt öljytty ???? #tikkurila_suomi #pergola #terassi #myhome #home #rintamamiestalo #outdoor #outdoordesign #instahome #interiorwarrior #interior #outdoordeco
by miimiinkotiblog 7 years ago | via Instagram